Rabu, 7 September 2011

Segmen Masakan Di Selamat Pagi Malaysia

 
Bahagian 1 


 
Bahagian 2 

REMPAH YHM YES HALAL REMPAH USTAZAH DI SEGMEN MASAKAN DALAM RANCANGAN SELAMAT PAGI MALAYSIA
Saya dijemput oleh pihak RTM untuk mengendalikan Segmen Masakan bagi Siaran Hujung Minggu.  Penerbit memberi masa 10 minit untuk keseluruhan segmen ini. Oleh itu saya merasa ini satu peluang yang tidak harus saya lepaskan untuk memperkenalkan satu gaya masakan yang CEPAT, LAZAT, JIMAT, BERKHASIAT DAN BERKAT kepada seluruh masyarakat Malaysia yang bertepatan dengan motto REMPAH YHM YES HALAL REMPAH USTAZAH.
Dalam Siaran Langsung ini saya menunjukkan kecekapan bagaimana 5 masakan dapat disiapkan dalam masa 10 minit sahaja.  Semua ini tidak akan berjalan dengan jaya jika saya tidak menggunakan REMPAH YHM YES HALAL REMPAH USTAZAH untuk memasak dengan cepat dan pantas.  Hasilnya sangat mengagumkan semua pihak yang menonton.  Selepas bersiaran saya mendapat panggilan yang tidak putus-putus dari penonton yang ingin mendapatkan REMPAH YHM YES HALAL REMPAH USTAZAH.
Kepada yang belum menontonnya silalah saksikan segmen ini.  Kepada pihak yang berminat boleh hubungi CHEF USTAZAH di talian 013-9802465 atau Cik Nini 012-9404077 untuk mendapatkan 13 jenis produk-produk kami REMPAH YHM YES HALAL REMPAH USTAZAH yang sangat hebat dan pasti menakjubkan anda.  Kepada sesiapa yang berminat untuk belajar masak pelbagai hidangan dan masakan bolehlah joint USTAZAH’S COOKING CLASSES.  CHEF USTAZAH juga menyediakan Khidmat KATERING USTAZAH.
KINI SEMUA ORANG BOLEH MASAK
Salam Sayang,
Chef Ustazah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan