Isnin, 8 Oktober 2012

PENGENALAN USTAZAH COOKING CLASSES


USTAZAH COOKING CLASSES JURULATIH MASAKAN BERGERAK ANDA. KURSUS MASAKAN PROFESIONAL

Kami dari USTAZAH COOKING CLASSES (UCC) merupakan Jurulatih Masakan Profesional Bergerak untuk Siri-Siri Kursus Masakan atau Kelas Masakan sekitar Lembah Kelang (Kuala Lumpur dan Selangor), Johor, Penang, Kedah, Pahang, Kelantan dan lain-lain lagi negeri di Semenanjung Malaysia.  Keistimewaan USTAZAH COOKING CLASSES (UCC)  selaku pengendali Kursus Masakan dan Kelas Memasak sangat banyak. 

1.   USTAZAH COOKING CLASSES (UCC) melatih dan memberi skill kepada anda menjadi Usahawan Katering.  Sesuai kepada Para Pengusaha Katering, Restoren, kedai makan kecil, gerai, kantin dan kepada yang ingin memulakan perniagaan dari rumah.  Kami akan membimbing anda dalam siri-siri Kursus Masakan dan Kelas Memasak melalui modul-modul menarik yang ditawarkan.
2.   USTAZAH COOKING CLASSES (UCC). Sesuai untuk semua peringkat sama ada tua atau muda, lelaki atau wanita. Juga kursus yang disediakan sesuai untuk aktiviti atau program PUSPANITA, Persatuan Penduduk, Persatuan Masjid, Persatuan Pejabat dan Guru juga PIBG, Persatuan Ibu Tunggal.  Ia sangat sesuai untuk suri rumah dan sesiapa sahaja yang mempunyai hobi memasak.  Atau kepada sesiapa yang langsung tidak tahu memasak, para pelajar atau remaja yang baru ingin belajar memasak.  Juga kepada bakal pengantin baru, atau ingin menambahkan ilmu dunia masakan.
3.   Semasa mengikuti Kursus Masakan bersama USTAZAH COOKING CLASSES (UCC) anda akan memasak dalam suasana sebenar dengan memasak pelbagai nasi dan lauk pauk dan aneka hidangan untuk kenduri dalam jumlah yang banyak dan besaratau sedikit. Juga cara menghias hidangan mengikut keperluan majlis atau acara yang ingin dijalankan.
4.   YANG PALING PENTING. Harga yang ditawarkan oleh USTAZAH COOKING CLASSES (UCC) untuk Kelas Memasak atau Kursus Masakan antara yang TERMURAH dan TERENDAH di pasaran. (Sila layari laman web atau pengusaha Kelas Masakan atau Kursus Masakan lain utuk perbandingan)
Service atau Perkhidmatan kami sangat istimewa dari yang lain kerana :

(a)  Anda tidak perlu membawa apa-apa Bahan Mentah.  Semuanya kami sediakan.  Lauk pauk untuk di masak seperti daging ayam, kambing, lembu, ikan dll.  Juga sayur-sayuran dan rempah-ratus termasuklah beras, mee, bihun atau roti sebagai makanan asas.  Semua ini disediakan mengikut resepi atau modul yang dipilih.
(b)  Kursus untuk semua.  Tidak kira anda siapa : individu, berpasangan juga berkumpulan atau berpesatuan.

(c) Tempat kursus di mana sahaja boleh dijalankan. Sama ada di rumah anda, di tempat kerja, sekolah, perkarangan masjid dan  surau, kolej, universiti, Dewan Serbaguna dll.  
(d) Kepakaran kami telah terbukti melalui siri-siri masakan yang telah dijalankan sama ada jemputan dari pihak kerajaan, swasta atau persatuan dan individu. (Lihat aktiviti/ gambar kami yang lepas)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan